Columbia
Columbia on Ameerika rõivabränd, mis on spetsialiseerunud õueriideid, jalatseid ja aksessuaare. Brändi asutas 1938. aastal Paul Lamfrom, kes põgenes Saksamaalt natside eest. Algselt valmistas Columbia mütsid ja pärast laienesid nad õueriietele. Tänapäeval on Columbia tuntud kogu maailmas oma kvaliteetsete ja vastupidavate toodete poolest.
Columbia tooted on mõeldud inimestele, kes armastavad seiklusi ja veedavad palju aega õues. Bränd pakub laia valikut rõivaid, mis sobivad erinevateks tegevusteks nagu matkamine, kalastamine, jooksmine ja suusatamine. Columbia tooted on valmistatud kvaliteetsetest materjalidest, mis tagavad vastupidavuse ja mugavuse ka karmides tingimustes.
Columbia on tuntud ka oma innovaatiliste tehnoloogiate poolest, mis aitavad hoida inimesi soojas, kuivas ja mugavas ka kõige ekstreemsemates ilmastikutingimustes. Näiteks on Columbia välja töötanud Omni-Tech tehnoloogia, mis hoiab vee väljaspool, kuid laseb niiskusel kehast välja. Samuti on neil Omni-Heat tehnoloogia, mis kasutab metallist punkte, et peegeldada keha soojust tagasi, hoides inimesi soojas ka kõige külmematel päevadel.
Columbia brändi ajalugu
Asutamine
Columbia brändi asutas 1938. aastal Paul Lamfrom, kes oli Saksamaalt pärit juut, kes põgenes natside eest. Brändi nimi valiti Columbia jõe järgi, mis asub Portlandi lähedal, kus ettevõte algselt asus.
Brändi areng
Pärast asutamist keskendus Columbia bränd kalastus- ja jahitarvete valmistamisele. 1960. aastatel hakkas ettevõte tootma ka riietust ja jalanõusid. Pärast Gert Boyli abikaasa surma 1970. aastal võttis ta ettevõtte juhtimise enda kätte ja suutis muuta selle üheks juhtivaks brändiks spordiriiete ja -jalatsite turul.
Columbia brändi edu põhines innovatsioonil ja kvaliteedil. Ettevõte oli esimene, kes kasutas Gore-Texi materjali riietuses, mis tagas veekindluse ja hingavuse. Samuti tutvustas ettevõte Omni-Heat tehnoloogiat, mis võimaldas riietel hoida keha soojas ka kõige külmematel päevadel.
Tuntud tooted
Columbia bränd on tuntud oma spordijalatsite ja -riiete poolest. Nende tootevalikusse kuuluvad jakid, püksid, mütsid, kindad ja jalanõud. Üks nende kõige tuntumaid tooteid on Bugaboo jakk, mis on olnud müügil juba üle 30 aasta. Jakil on kolm kihti, mis tagavad soojuse ja kaitse ilmastiku eest.
Lisaks spordiriietele ja -jalatsitele on Columbia brändil ka teisi tooteid, nagu matkavarustus ja aksessuaarid. Ettevõte omab ka kaubamärke nagu Mountain Hardwear ja Sorel.
Columbia bränd täna
Tootevalik
Columbia bränd on tuntud oma innovaatiliste ja kvaliteetsete spordiriiete ja -jalatsite poolest. Täna pakub Columbia laias valikus tooteid, mis sobivad erinevateks spordialadeks ning igapäevaseks kandmiseks. Nende tootevalikusse kuuluvad:
- Vabaaja riided
- Matka- ja spordijalatsid
- Suusariided ja -jalatsid
- Kalastusriided ja -jalatsid
- Talveriided ja -jalatsid
- Jooksuriided ja -jalatsid
Columbia tootevalikusse kuuluvad ka erinevad spordivarustused ja aksessuaarid, nagu seljakotid, mütsid, kindad, sokid ja päikeseprillid.
Müügi- ja turundusstrateegiad
Columbia bränd on tuntud oma kvaliteetsete toodete ja innovaatiliste tehnoloogiate poolest. Ettevõte kasutab erinevaid müügi- ja turundusstrateegiaid, et jõuda oma sihtgrupini ja tugevdada oma brändi positsiooni. Nende müügi- ja turundusstrateegiatesse kuuluvad:
- Reklaamikampaaniad televisioonis, ajakirjades ja veebis
- Sotsiaalmeedia turundus
- Koostöö spordiürituste ja sportlastega
- Brändi esinduskaupluste avamine
- Partnerlus ja koostöö teiste spordibrändidega
Columbia brändi müügi- ja turundusstrateegiad on aidanud neil jõuda laiema sihtgrupini ja tugevdada oma positsiooni spordiriiete ja -jalatsite turul.
Columbia brändi tulevikuplaanid
Columbia Sportswear Company on tuntud oma innovaatiliste ja kvaliteetsete toodete poolest. Ettevõtte edu saladus on olnud pidev uuendamine ja laienemine. Tulevikuplaanid on suunatud uute toodete ja laienemisvõimaluste leidmisele.
Uued tooted ja innovatsioon
Columbia Sportswear Company on tuntud oma innovaatiliste toodete poolest. Ettevõte on pidevalt töös uute ja paremate toodete väljatöötamisel. Tulevikus keskendub ettevõte jätkuvalt innovatsioonile ja uute toodete loomisele.
Üks uus toode, mida Columbia Sportswear Company on välja töötanud, on nutikas riietus. Nutikas riietus on spetsiaalselt loodud riietus, mis aitab kandjal hoida kehatemperatuuri optimaalsel tasemel. Nutikas riietus on loodud spetsiaalsete materjalide ja tehnoloogiatega, mis aitavad kandjal hoida kehatemperatuuri optimaalsel tasemel sõltumata ilmastikutingimustest.
Laienemisplaanid
Columbia Sportswear Company on tuntud oma laia tootevaliku poolest. Ettevõte on pidevalt laienenud ja otsib uusi võimalusi oma tootevaliku laiendamiseks. Tulevikus keskendub ettevõte jätkuvalt oma tootevaliku laiendamisele ja uute turgude avamisele.
Üks uus turg, mida Columbia Sportswear Company uurib, on Aasia turg. Ettevõte plaanib oma tooteid laiendada Jaapani, Hiina ja Korea turgudele. Ettevõte usub, et nende tooted sobivad suurepäraselt Aasia turu vajadustega ja võivad aidata ettevõttel saada suuremat tuntust ka rahvusvahelisel turul.