Ted Baker
Ted Baker on luksuslik rõivaste ja jaemüügi ettevõte, mis on tuntud oma tähelepanu detailidele. Ettevõte pakub kõrgekvaliteedilisi rõivaid ja aksessuaare nii meestele kui naistele. Ted Bakeri edu on ilmne tema globaalse haarde ja sotsiaalmeedia kohaloleku kaudu. Ettevõtte Instagrami lehel on üle 1,2 miljoni jälgija.
Ted Bakeri tooted on tuntud oma elegantsi ja ajatu stiili poolest. Ettevõte pakub laia valikut rõivaid, alates igapäevastest riietest kuni õhtukleitideni. Lisaks rõivastele pakub Ted Baker ka aksessuaare, sealhulgas käekellasid, ehteid ja päikeseprille. Ettevõte on tuntud ka oma kvaliteetse käsitöö ja detailide täpsuse poolest.
Hiljuti omandas Ted Bakeri ettevõtte Authentic Brands Group (ABG), mis on globaalne brändiomanik, elustiili-, meelelahutus- ja turundusplatvorm. ABG teatas, et plaanib Ted Bakeri brändi viia litsentsimudelile. See tähendab, et ettevõte keskendub rohkem oma brändi loomisele ja turundamisele, samal ajal kui tootmine ja jaemüük usaldatakse litsentsipartneritele.
Ted Baker brändi ajalugu
Ted Baker on Suurbritannia kõrgtänavamoe rõivabränd, mis on tuntud ülikondade, särkide ja kleitide poolest. Bränd asutati 1988. aastal Glasgow’s, Šotimaal. Algselt keskendus bränd ainult meeste rõivastele, kuid hiljem lisandus ka naiste- ja lasteriideid.
Ted Bakeri asutas Ray Kelvin, kes on brändi loomise ajaloo üks keskseid isikuid. Kelvin loobus koolist, et töötada Londonis rõivapoes ja hiljem asutas oma ettevõtte. Brändi nimi “Ted Baker” on inspireeritud võltsitud ID-kaardist, millel oli nimi “Ted Baker”.
Ted Bakeri brändi ajaloo jooksul on see kasvanud ja arenenud ning sellel on nüüd üle 500 kaupluse ja esinduse kogu maailmas. 2022. aasta oktoobris omandas brändi Authentic Brands Group 211 miljoni naela eest.
Ted Baker bränd täna
Ted Baker on globaalne moebränd, mis pakub nii meeste kui naiste kollektsioone. Brändi tootevalikusse kuuluvad riided, aksessuaarid, jalanõud ja kodukaubad.
Täna on Ted Baker brändi omanikuks Authentic Brands Group (ABG), kes omandas selle 2022. aastal. Pärast omandamist on ABG muutnud brändi litsentsimudeliks, mis tähendab, et nad lubavad teistel ettevõtetel kasutada Ted Bakeri nime ja logo oma toodete jaoks.
Asutamisaasta | 1987 |
---|---|
Asutaja | Ray Kelvin |
Peakorter | London, Suurbritannia |
Tootevalik | Riided, aksessuaarid, jalanõud ja kodukaubad |
Ted Bakeri brändi iseloomustab nende huumorimeelne ja mänguline lähenemine disainile. Brändi tooted on tuntud oma kvaliteedi ja stiilse välimuse poolest.
Täna on Ted Bakeri tooteid võimalik osta nii nende ametlikult kodulehelt kui ka erinevatelt moekauplustelt üle maailma.
Ted Baker brändi tulevikuplaanid
Ted Baker on viimastel aastatel pidevalt laienenud ja püüdnud oma brändi ülemaailmseks muuta. Ettevõtte tulevikuplaanid näivad olevat veelgi ambitsioonikamad.
Üks ettevõtte peamisi eesmärke on jätkata oma globaalset laienemist, eriti Aasias. Ted Bakeri juhtkond on väljendanud soovi avada uusi kauplusi Hiinas ja Jaapanis, kus brändil on juba märkimisväärne jälgijaskond. Samuti on ettevõte plaaninud oma olemasolevate kaupluste renoveerimist ja kaupluste arvu suurendamist.
Lisaks soovib Ted Baker laiendada oma tootevalikut, et pakkuda klientidele rohkem valikut. Ettevõte on juba loonud uusi kollektsioone, sealhulgas spordirõivaid ja jalatseid, ning on kavas laiendada ka oma aksessuaaride valikut.
Ted Baker on ka pühendunud oma jätkusuutlikkusele ja keskkonnakaitsele. Ettevõte on võtnud kasutusele mitmeid meetmeid, et vähendada oma süsinikujalajälge ja jäätmete hulka. Näiteks on nad asendanud oma kauplustes plastikust kandekotid paberkottidega ja kasutavad jäätmete vähendamiseks taaskasutatavat materjali.