Lindex

Lindex on üks Põhjamaade juhtivaid moebrände, mis pakub laia valikut naiste- ja lasteriideid, pesu ja kosmeetikat. Bränd on loodud 1954. aastal Rootsis ja on tänaseks kasvanud üle 460 kauplusega 18 erinevas riigis.

Lindexi kollektsioonid on tuntud oma mitmekülgsuse ja kvaliteedi poolest. Brändi disainerid on pühendunud sellele, et pakkuda stiilseid ja mugavaid rõivaid kõigile naistele, olenemata nende kehatüübist või elustiilist. Lisaks on Lindex võtnud endale eesmärgiks olla keskkonnasõbralikum ja vastutustundlikum ettevõte, mis näitab, et moe ja jätkusuutlikkuse vahel on võimalik leida tasakaal.

Lindexi brändi ajalugu

Lindex on Rootsi päritolu rõivabränd, mis asutati 1954. aastal Göteborgis. Bränd sai alguse nimega Hennes, mis rootsi keeles tähendab “tema”. Brändi asutasid Erling Persson ja tema naine Agneta. Alguses müüdi ainult naisterõivaid ja kauplus oli suunatud noortele naistele, kes soovisid moes olla ilma suuremate kulutusteta. Esimese aasta käive oli 7200 Rootsi krooni.

Aastal 1968 omandas Hennes kaubamaja Mauritz Widforssi, mis oli meesterõivaste kauplus. Nii loodi uus kaubamärk Hennes & Mauritz ehk H&M. Aastal 1974 avati esimene H&M kauplus väljaspool Rootsit, nimelt Norras. Aastal 1998 omandas H&M kaubamaja Weekendi, mis oli juba olemasolev rõivabränd, millel oli kauplusi mitmes Euroopa riigis. Nii loodi uus kaubamärk H&M Groupi alla, mis koondab endas mitmeid erinevaid rõivabrände, sealhulgas Lindex.

Lindexi brändi eesmärk on pakkuda inspireerivat ja taskukohast moodi vastutustundlikele ja moekatele naistele. Brändi tootevalikus on mitmeid erinevaid kontseptsioone, sealhulgas naisterõivad, lasteriided, aluspesu ja kosmeetika. Lindexil on umbes 440 kauplust 18 erineval turul ning bränd müüb ka oma tooteid veebis.

Lindexi brändi tooted

Naiste rõivad

Lindexi naiste rõivaste kollektsioon on suunatud kaasaegsele naisele, kes hindab mugavust ja trendikust. Kollektsioonis on saadaval erinevaid stiile ja suurusi, alates igapäevastest riietest kuni pidulike kleitideni. Lindexi naiste rõivaste valikus on ka spetsiaalsed rõivad rasedatele. Kollektsioon sisaldab ka erinevaid aksessuaare, nagu kotid, sallid ja ehted.

Lasteriided

Lindexi lasteriided on mõeldud beebidele, tüdrukutele ja poistele vanuses 0-10 aastat. Kollektsioon sisaldab erinevaid stiile ja värve, mis vastavad laste vajadustele. Lasteriided on valmistatud kvaliteetsetest materjalidest, mis tagavad mugavuse ja vastupidavuse. Lisaks riietele on saadaval ka erinevaid aksessuaare, nagu mütsid, kindad ja sokid.

Aluspesu ja ujumisriided

Lindexi aluspesu ja ujumisriiete kollektsioon sisaldab erinevaid stiile ja suurusi, mis sobivad erinevatele kehatüüpidele. Aluspesu valikus on saadaval nii igapäevased rinnahoidjad ja püksikud kui ka pidulikumad pesukomplektid. Ujumisriiete kollektsioon sisaldab erinevaid bikiine, ujumistrikood ja rannakleite.

Lindexi brändi väärtused

Lindexi brändi väärtused on keskendunud inspireerimisele ja naiste võimustamisele, planeedi austamisele ja inimõiguste tagamisele. Täielikult tütarettevõttena omab Lindex suurt vastutust oma tegevuse mõju eest ühiskonnale ja keskkonnale.

Lindexi jätkusuutlikkuse lubadus on teha vahet tulevaste põlvkondade jaoks, võimaldades naistel end võimustada, austades planeeti ja tagades inimõigused. Nende eesmärk on muuta moe valdkonda vastutustundlikumaks ja kestlikumaks.

Lindexi brändi väärtused hõlmavad ka mitmekesisust ja jätkusuutlikkust. Nad on pühendunud sellele, et nende tooted oleksid keskkonnasõbralikud ja vastupidavad ning et nende tootmisprotsessid oleksid vastutustundlikud. Lindexi eesmärk on pakkuda inspireerivat ja taskukohast moodi, mis sobib kõigile.

Lindexi brändi globaalne kohalolek

Lindex on üks Euroopa juhtivaid moekette, kellel on 460 kauplust 18 turul. Brändi ärikontseptsioon on pakkuda inspireerivat ja taskukohast moodi. Lindexi kaubavalik sisaldab erinevaid naiste- ja lasterõivaste kollektsioone, aluspesu ja kosmeetikat.

Lisaks füüsilistele kauplustele on Lindexil ka veebipood, mis võimaldab klientidel osta brändi tooteid üle maailma. Kliendid saavad valida erinevate makseviiside vahel, sealhulgas krediitkaardid, PayPal ja Klarna.

Lindexi brändi globaalne kohalolek on aidanud neil laiendada oma klientide baasi ja tõsta teadlikkust brändist. Lindexi rõivaid müüakse ka teistes kaubanduskeskustes ja veebipoodides üle maailma, nagu Next USA ja Zalando.

Lindex on ka oma sotsiaalmeedia kohalolekuga hoolikalt töötanud, et jõuda laiema publikuni. Brändil on aktiivsed kontod erinevates sotsiaalmeedia platvormides, nagu Facebook, Instagram, Twitter ja YouTube. Brändi sotsiaalmeedia kontod pakuvad klientidele inspiratsiooni ja annavad neile võimaluse jälgida uusimaid trende ja kollektsioone.